Sunday

Dååååålig på rubriker...

Tjennare! (måste ju variera mig.. Heh..)
Hur äre med er då? Lördan vart bra so far? Min har vart.. stressig. Men kul :)
Den började med att jag och Ingrid möttes vid medborgarplatsen för att senare vandra vidare bort till fotokungen, där jag skulle fixa ut lite bilder i A4. Det ska bli julklappar ;) Under tiden så gick vi bort till Gina på götgatan och sen till mamma på tjurberg och hämtade mitt presentkort på NK (:]). Vi käkade lite julgodis också. (Including skumtomtar, hemagjort chokladgodis och knäck...) Sen åkte vi in till city.
Asså jag vet inte hur många H&M och Gina vi var till den dagen... Vi skulle ha olika saker från olika ställen och allt fanns inte på samma affär.. :S Men skitsamma,
Ingrid köpte i alla fall en superfin röd kjol från Gina och jag provade min älskade paljettklänning på H&M. Tyvärr tyckte jag att den var något för lång. Jag tror att det var för att den inte fanns i small så jag fick prova i medium. Jag köpte också en julklapp tills på måndag ;) Jag tänker inte säga vad det är och till vem, av säkerhetsskäl hehe :)
Sen gick vi till NK. Jag kände mig rätt så pressad att köpa något eftersom mitt presentkort gick ut vid årsskiftet och jag är bortrest över julen. Men sen hittade jag en parfym jag ville köpa för jättelänge sen! Oooh! Lycka! Och jag var bara tvungen att lägga till sextifem spänn. Pure happiness! Och ett stort plus också sen för att den luktade asgott! x)

Bildkälla

No comments: