Sunday

FAN!!!!

Fan. Fan fan fan fan fan fan FAN..!! ÅH! Vad arg jag bliiiir! Jag beställde inte hem igår, men det tar hur som helst två vardagar så om jag skulle beställa idag eller igår var liksom whatever. Men inte!!! För. Idag. Vad. Den. SLUT! Asså jävla skitpiss! Ååååh!
Asså fan vad jobbigt!!! Men vad ska jag göra liksom? Jag väl inget val att beställa den som kommer från en annan sida, dock var den lite dyrare där.. Men jag ska ha två produkter från nelly.com ändå, julklappen och ett puder (mitt är bara smulor, så jag behöver verkligen verkligen ett nytt..), så jag blir tvungen att beställa från två olika sidor. Jobbigt.. Ööh. Skit också.
...

2 comments:

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer said...

usch ja sånt där kan man bli så irriterad på.

haft en bra söndag i övrigt då gumman?

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer said...

åh tack gumman, vad kul att du gillar dom =)

har haft en troligt seg söndag, varit nere, låg, tröt och dessutom jobbat.