Friday

JULLOV!!!

(FICK JULLOV IDAG!! YEY!!!!!)
Schascha bloggen! Ha! vilken hemsk hälsningsfras asså. Och det heter TJA TJA. Faktiskt. Om man nu ska skriva det. Jag tänkte lite påre här med hälsningsfraser eller vad det nu är. Jag menar, när man ser på riktigt så säger man ju typ bara "hej". Eller tja. Tjena om man skämtar lite. Ha. Kul. Men vad ska man skriva när man bloggar? Hej är så tråkigt. Och vaaaanligt. Okej, det är ju typ ett av mina favoritord (jag säger det så ofta jag får en möjlighet), men ändå.

Hej! Idag vad jag och mina kompisar och fikade på ett zuuuupermysigt café i gamla stan...
Hej :) I går hade vi julklappsutdelning, jag fick...
Hej!! Åååååh! Jag är så irriterad på att bussarna...
BLA BLA BLAA...

Irritationsmoment just nu bara.
Har en massa att blogga om !! Men hinner inte!!! Kanske att det blir senare ikväll. För nu måste jag faktiskt bekanta mig med min älskade ritbräda igen. Jag ska skapa lite "konst". Julklappar till många haha. Mamma, pappa, mormor, morfar... :) Billigt och bra. Jag måste bli klar med dem idag så att jag kan printa ut dem på fotokungen i typ A3-format på fotokungen i morgon.. :)

Byeeee! Ha en fortsatt bra freda'skväll :D //Milla<3

BTW, jag har en del bilder att lägga upp också. Igår var det lazerdom!! Omg. SÅ kul. Snö snö snö-bilder också. Hejsvejs.

No comments: