Friday

Bella and Edward

Hejsan hejsan :) Har ni en trevlig fredagskväll då? Jag har. Väldigt ;) Har gjort klart ett stort skolarbete (PJUH!) och sitter nu framför datorn och försöker få iväg det i ett melj till min no-lärare. Blev tvungen att skicka TRE hela melj för att det skulle gå. Hoppas att det gick nurå.. Sen har jag ritat lite med min fina ritbräda (Wacoms bamboo fun :) <3 it!!). Jag älskar den verkligen verkligen. Alla de här digitala målningarna och bilderna som ni sett och kommer att se i min blogg har jag gjort med den. Min älskling <3 Jag har kluddat en massa och bl a har jag gjort denna snabbskiss av Edward och Bella. Vad tycks? :)
Ni får verkligen börja kommentera nu, det är så tråkigt att blogga om man inte får någon respons :)


Ooops! Märke att jag visst glömt att sätta dit ett "h" efter "nord" på bilden. Men äsch. Man fattar.
Pussar //Milla

2 comments:

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer said...

tack så hemskt mycket! vad glad jag blir!

och du ritar fint!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer said...

jag gillar skisser och telefonklotter och sådant som inte är så genomarbetat och så..tycker de tär fint.