Thursday

Paljetter

Blaise Short Jacket SEK 399, Vila - NELLY.COM

Okej, jag kanske är lite sen med att säga det här men whatever, för, PALJETTER ÄR INNE!
Och jag säger det inte bara för att det är det utan för att jag tycker att det är skitsnyggt! YEY! Jag är så glad att det har kommit en massa snyggisjackor på marknaden nu, jag gillar bland annat denna korta svarta från nelly. Själv är jag verkligen big fan av midjekorta jackor, och jag vart det ett tag. En egen favorit som jag har är en "vitspetsig" från Gina Tricot. Och JA jag gillar deras kläder, men NEJ, jag köper inte allt därifrån. Men de har riktigt bra grejer ibland. SLUTA TJATA ALLA BLOGGERSKOR OM ATT GINA TRICOT ÄR SKIT. I just get bored..
Idag såg vi en sjukt dålig och sjukt tråkig film som vi lär oss sjukt lite ifrån på spanskan. Jag menar, varför se en film på spanska med engelsk text när det är meningen att man ska lära sig spanska? Som också är dålig? Har inget svar på det.
YESS, tänker man. Nu är det inga mera prov. Men johoo då.
Måndag: Idrotts-prov. Skriftligt. What?
Tisdag: G-prov i ALLLLLLAAA världsreligioner på so:n. Hur fan kan man sätta ett prov EFTER att betygen satts. . ? Don't get it..

Mina linser kliar. Aj då.
I kväll är det GLEEEE! Älska glee. Och vi får inte glömma mammas pojkar.
Trevlig torsdag! //Milla<3

No comments: