Wednesday

På resande "fot"

Hej hej
Just nu sitter jag på tåget upp till Halsingland för att fira jul. Klapparna tar upp hela två stora kassar för sig själv och utöver det har jag en rätt så big resväska + handbagage. Bloggar gor jag på ipoden. Det går förvånansvärt bra faktiskt, bara det att SJ:s internet är segt. Annars okej :)m

Åååh vad irriterande !!!!!!! Jag hade skrivit värsta långa inlägget och nu är halften borta, okej på datorn men nu skriver jag ju som sagt på ipoden. Okej det går bra att skriva så har men det är mycket segare! Ja ja nu ska jag inte klaga. Det blir bara ett mycket kortare och tråkigare inlägg. Och det klarar ni va?
Meningen iaf med att jag skriver det har otroligt kort otroligt tråkiga inlägget (som dessutom tog aslang tid att skriva) är för att säga (okej, skriva) att jag inte kommer kunna blogga nat mer innan och en vecka efter jul. Inget internet. Men om jag får tag i en dator kommer jag givetvis att hålla er uppdateterade med vad som händer. :)

Nu orkar jag inte skriva mera .....

Puss och kram och god jul och gott nytt ar och så //milkos

No comments: