Monday

SHOPPING Yeah!

Hello alla shoppaholics! :D Igår kände jag mig som en av er... Hehe. Jag inte köpt nåt på månader (!!!!!) till mig själv, så det kom som en stoooor glädje att få shoppa lite.. :]
Julklappar hit, julklappar dit, äh vafan, nu ska jag ha nåt själv också.
Det var meningen att det skulle bli typ, en julklänning, men it ended up med en nyårs-outfit! Jaja, det går väl det med :)
På väg hem så mötte jag Judit också! Hon stod och väntade på samma buss som vi skulle ta så vi tog sällis ;) Sen skulle hon in på Lidl och köpa en chokladask och emma åkte vidare med bussen så jag hängde med Judit. Sen satt vi och pratade aslänge ( xD ) utanför pendeln. Mysig dag! Sen på kvällen såg vi Avatar då ^^ Den var skitbra!! Fem av fem <3. (<3<3<3<3<3+++)

YESTERDAY

Met Emma. Vi shoppade och fikade. Lite julklappar blev också handlade.. :)


Superfin bild på mig då. Inte. :)



Ost- och skinktoast och varm choklad på Wayne´s Coffee. Mmm..



Emma utanför skrapan ;)



MIN PALJETTVÄST!!! <3 it!!!


Den är längre framtill än bak. Och så var det rea också.. :]


Halsbandet jag köpte. Pengar..! Det passar just mig bra, tyckte jag, som den materiella människa jag är! Hehe.


Ringen! Asfin verkligen. Och fick 50% off!


Sist men inte minst.. Pannbandet och örhängena (okej, ö-h syns inte säkskilt bra, men jag har dem på mig!). Pannbandet är min och emmas julklapp till varann, hon har ett svart. Vänskapsband! Örhängena har jag letat mig galen efter sen jag tappade mitt ena. Och nu är finns de i bukik igen! Tio kronor dyrare..

TODAY

Fixa klart julklapparna och slå in :)
Skriva rim!


Städa + packa inför 23:e


Träffa det här gänget + två till!! :D :D
Det blir julklappsutdelning och fest!
Förlåt, men hade ingen bild på oss alla tillsammans :)

Ha en great måndag! //Milla <3 <3 <3

No comments: