Thursday

Sagan om den lilla svanen som ville vara vit

Var jag mycket ambitiös som liten eller?
Okej ja där tog det slut!
Hoppas du gillade den ha ha
Jag är och har alltid varit en sådan människa som startar en massa projekt men gör aldrig klart dem.. Jättesynd faktiskt :(
Har grymt mycket påbörjade sagor och berättelser från när jag var mindre men de avslutades aldrig haha.
Minns iaf hur denna skulle sluta. Det var ju så att söta lilla rosa Prille fick användning av sin klara färg tillslut och började uppskatta den. Mina sagor hade alltid en sensmoral, eller knorr om man så vill, i slutet. Lite som Disney eller typ vilken barnsaga som helst. Man ska acceptera sig själv och tycka om sig själv även fast man är annorlunda bla bla. Mina sagor var också ofta fabler. Haha åh

3 comments:

Anonymous said...

HAHAHA fin prille hahahhaa

Anonymous said...

bra på att rita redan då....

Milla said...

cutie!
hahah<3 dör på prille