Monday

Farligt asså..

Fixade internetbanken idag och löste in en check från CSN.. Kan alltså handla på internet nu. Och har pengar.
Ehhh farligt för här sitter jag och klickar runt på diverse hemsidor o.O
Hittar en maasssaaa jag vill ha men vad behööver jag? För jag vet att jag behöver en del saker. Frågan är om jag skulle välja rätt. Har precis hittat en dösnygg beige/vit jacka för ca 177 :- ... Jagmenar snälla. Måste ni göra såhär mot mig :(
Sen skoor behöver jag faktiskt.. Och skorna jag hittade kostade lika mkt som frakten dvs lite. 53 spänn ungefär. Kan någon berätta för mig vad som som händer hallåååå kan inte hålla på såhär. :(
Jackan kanske jag måste köpa. Eh. Och skorna. Eller va.

2 comments:

Anonymous said...

jobbigt liv asså :/

Milla said...

ja :/
vart fyra plagg :/
usch :(