Monday

Workout

Var på gymmet idag!!! Första gången på ett helt jävla halvår typ eller ja strax innan jul och det kan man ju faktiskt kalla länge sen. Förutom den gången då när jag precis uppdaterade mitt friskiskort och masade mig iväg mellan två förkylningar då jag ändå inte fick något gjort.
Men nu! Jag började med att köra lite roddbåt i 10 min (det stog folk i kö, daamn you people), sen körde jag diverse olika övningar för att stärka både biceps och triceps. På något sätt tycker jag det är grymt roligt att styrketräna, det är liksom inte jobbigt på samma sätt som konditionsträning där du bör vara uthållig och ha ett jävla tålamod. Kan bli rätt så trist faktiskt. När man styrketränar tar man i ett tag - släpper. Tar i - släpper. Det är jobbigt som in i h ibland men det är fan mycket roligare.
Usch då så jag svär.
Har varit riktigt duktig på att blogga nu visst!? Haha lol ropa inte hej förrän du är över bäcken, man vet aldrig hur det går med numera kallade Ad Finem. Vad tycks om det förresten? Är det inte fint?
Tyvärr är jag en sådan människa som bara älskar latinska ordspråk och talesätt osv. 
Nu måste jag verkligen göra so:n!
English: 
Finally went to the gym today! Feels like I haven't been there in six months - which is close enough to the truth. Mostly focused on training my arms, thought it might be a good idea to focus on a special muscle group instead of just going around the gym looking at a machine and think: "Ah, that one's available and it seems pretty fun, I'll do that for the next five minutes and then try that one over there."
Btw folks, what are your opinions on my new blog name; Ad Finem? Keep - Toss?


Have a superb night loved ones!
/FlameRose2855 (add me at pottermore)

2 comments:

Anonymous said...

som in i h
vågar inte svära riktigt eller x'D

Milla said...

AHAHAHAHHAHAH
eller hur "xD"