Sunday

Extremely productive day

Yepp.
Det har varit en extremt produktiv dag idag. Jag har heela dagen TÄNKT att jag skulle göra so:n och den är  ju uppe i OpenOffice på datorn och allt men jag har liksom bara fastnat i annat hela tiden.. Ja jag tror det delvis var Pottermores fel faktiskt.. Det var så himla roligt och jag var ju bara tvungen att göra klart alla kapitel heheheh :)
Har kollat in lite olika handledarkurser också. Ska ju börja försöka ta körkort och handledarkursen är första steget i den långa processen. Vill köra min biiiiiil!
Skolan börjar imorrn... Jag vill dööö -.-.--.-.-
VERY productive day. Didn't get any homework done, damn you pottermore!! Watching some lame icehockey game with la familia. Fun. Today is the last day of the easter holiday, that means I'll be back in school tomorrow. Love life. Just want to get to drive my car :(

Hugs and kisses

2 comments:

Anonymous said...

hehe fin bil :P

Milla said...

hehehehheheheh:3