Sunday

Just chillin

Yo brothas. 
Idag är målet att uppnå någon slags framgång med plugget, åtminstone bli klar med so-frågorna. Det är såna där jobbiga man ska skriva själv och sedan svara på. Hur jobbigt som helst. Har dessutom glömt boken hos pappa så får nöja mig med faktan jag har i huvet (inte mycket dvs.). Fyfan vad tråkigt. Det mest intressanta som händer på Tellusvägen idag är att jag har en massa godis att äta. Och en annanaspaj!!!! Den bakade jag igår den blev så jääävla god. Man får väl passa på när man ska bli nyttig imorrn. Måste ju tänka lite på beatch 2012 ;) 
Hehe lol. Men seriöst nu inget mer skräp från och med imorrn. Jag mår sjukt dåligt att att äta massa onyttigt jag menar det verkligen, mår alltid asilla. Ändå gör jag det så nu ska det bli stopp..
Plans for today: try getting somewhere with all my homework, at least have the civics done. Very exciting schedule I know. What's good though, is that I have tons of candy to eat and also a pinapplepie! Mmm. BUT, from tomorrow, I will get healthier. Yes. That's the deal. Ok bye now, little monsters!

2 comments:

Anonymous said...

hahahaha
lite lady gaga där lr :P

Milla said...

lady gaga? hmm jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller förolämpling :)