Friday

APPLE CIDER VINAGER

SOO.
NUU HAR JAG HAFT FEBER I EN VECKA OCH ÄR JÄÄVLIGT TRÖTT PÅ DE.
Ont i huvet, ont i hela jävla kroppen, frossbrytningar, kallsvettats, ingen ork ont i halsen blabla nuff said. Jag ogillar att vara sjuk. Jag är det inte sådär jätteofta men när jag blir det så bryter det alltid ut på riktigt. Känns som jag ska dö etc. Just nu bränner mina kinder i minst trettionio grader men det har det gjort sen i måndags ungefär :) Wiho.
Iallafall, jag tänker att jag kanske har dåligt immunsystem! Det kan man fixa!! Finns säkert många vägar att gå, men den jag ska köra lite smått kallar jag för : äppelcidervinäger.

Bra kvalitet och fejs jag vet :)

Äppelcidervinäger är en matvara du kan hitta i vilken Willys eller City Gross som helst. Används i sallad och mat. Det är också en huskur som har används otroligt länge, typ 5000 år f.k.
Det innehåller ättiksyra, aminosyra, en massa bra mineraler och vitaminer plus pektin som är bra för huden. Det kan även användas för ökad metabolism och därmed viktnedgång, och - för att stärka immunförsvaret! Dyrt är det inte heller. Min flaska på 300 ml från DRUVAN kostade 15 :-. Kan hända att man behöver köpa ny flaska rätt snart dock om man är en flitig förbrukare.
  Det jag ska köra på nu är att dricka 1-2 matskedar äppelcidervinäger nedblandat i ett glas vatten före middag (ev. andra måltider också, får se).

Det finns hur mycket recept som helst på huskurer och behandling av allt med produkten, bara att leta runt lite.
  Här har vi bla en mot halsont:
http://alternativbehandlingar.ifokus.se/discussions/4d7155ffb9cb46221d06714b-appelcidervinager
  Här är flera behandlingar mot bla sömnlöshet, solsveda och insektsstick:
http://alternativbehandlingar.ifokus.se/discussions/4d714aa1b9cb46223905f19a-lite-bra-att-veta-om-appelcidervinager
(Jag har själv inte provat dessa ovan nämna metoder)

Nu äta!!!

PUSS

2 comments:

Anonymous said...

är den där god eller? kanske ska pröva

Milla said...

Anonymous:
Tjaa jag gillar inte riktigt vinäger men tycker ändå den går helt ok att dricka när man blandar med vatten faktiskt :) Annars äre ba å halsa haha