Tuesday

Wobivabbwaa

Tjeinare.
Jag blir så irriterad. Ja, det blir jag. På saker och ting bara. Folk som stör mig. Jag ska berätta vad som stör mig just nu. Här har ni min top tre lista på störiga saker:

Störig sak nummer ett:
Blyga folk.
När man försöker dra igång ett samtal så svarar de med ett ord. Jamenar, det är ok om man har en dålig dag, för vem har inte det ibland? Men folk som är så i största allmänhet, de kommer ju aldrig få igenom sin vilja eller träffa nya människor.. Så börja ta för er! Man kanske bara får en chans.
Störig sak nummer två:
Små pojkar och uppkäftiga barn.
Det är hemskt. Typ nioåringar som käftar och tror dom är coola. Själv var jag sån vet jag när jag var liten, men det är väl skillnad?
Störig sak nummer tre:
När jag söker efter snygg-blogg-tips så hittar jag bara till blogg.se.
Otroligt irriterande.

Nu ska jag snart käka. Ledsen att det blev ett irritarat inlägg idag, det är bara så att jag kände mig så just idag. Men glöm inte att always look on bright side of life, vänner. Det är viktigt för både den mentala och fysiska hälsan.
Kramar Milla <3

No comments: