Sunday

Lovet slut :( / :)

Heej
Nu är det sista dan på sportlovet.. Suck suck suck.

Jag är hemma och sjuk. Suck suck suck suck.

Men man ska, som alltid, se livet från den ljusa, positiva sidan, så jag ska inte tänka på de saker som gått dåligt eller är tråkiga, man ska istället lyfta fram de som är glada och bra.

En kul grej är discot i onsdags. Villket ös det var! Vi dansade non stop i över tre timmar och jag hade träningsvärk och ont i hela kroppen i två dagar efter ! xD

En annan kul grej är att jag fattar lite hur man laddar upp en header till bloggen, fast det var till domänen blogg.se så jag är inte så säker på om det fungerar här. Jag har nämnligen två olika bloggar, min huvudblogg (den här), och min testblogg (på blogg.se som jag aldrig använder).

En lite synd grej med blogspot är att de som inte har ett konto här tydligen inte kan kommentera inlägg..

Juste, jag har ju inte skrivit på jättelänge och då har jag inte heller berättat vad jag fått i födelsedagspresent. Jag fyllde år den nionde februari, en måndag (kuuul).

I skolan sjöng dom för mig på So:n och på kvällen blev det middag på Åsö Krog & Bar på söder med mamma, pappa, syster, kusinerna och några till på pappas sida. Det var jätteroligt och vi åt supergott också. Jag tog en pastarätt med fläskfilé, soltorkade tomater, champinjoner och gräddsås. Mums!
Jag fick allt som allt (av både vänner och släkt nu):
200 kr i presentkort på H&M, en collegetjöja med gulligt tryck, halsband, armband, ljus, läppstift, ansikskräm, Ljudet av ditt hjärta (tredje twilight-boken på svenska), Skiva med musiken från Twilight-filmen, nagellack... Och... 3200 kr!

Amazing, eller hur? För det så beställde jag en iPod Touch 16 GB. Den är verkligen skitbra och skitsnygg, jag rekomenderar den varmt om du ändå ska köpa en bra mediaspelare med extra stor skärm för bättre filmupplevelse. Och när du ändå håller på ska du beställa den på apples hemsida (http://www.apple.se/) och bre på med en riktigt ego textglasyr, det gjorde jag - helt gratis :]
Alltså var det en present kan man nog säga. Och jag är riktigt nöjd med den.

Så, i morgon blir det till att gå upp klockan halv sju igen och traska till skolan. Tyvärr finns det ingen ljus sida att se det från i det fallet så det är bara att härda ut.
Men, när påsklovet kommer - det är ganska snart va? - så ska vi med konfirmationsgruppen åka i fyradagarsvisit till ROM! Jag är inte säker på hur mycket ledig tid vi kommer att få men det blir nog en härlig upplevesle i villket fall som helst :)

Laddar upp en härligt snöig bild också. Förutom att det är olika platser så såg det ut ungefär så när vi var i Rättvik i veckan .. :)

Många kramar Milla <3

1 comment:

Milla said...

Jag vill bara lägga till som en liten notis att man tydligen kan vara Anonym när man kommenterar så man kan nog kommentera även om man inte har ett blogger/google konto :)
Kramar