Monday

Ändringar, några tips?

Tjena tjena mittbena!
Som ni kanske märkt har jag gjort några små ändringar i bloggens utseende. Jag har ändrat typsnitt och lite färger och konstruktion. Headern var det länge sedan jag lade dit men så undrar jag om någon har lite tips på hur en ny skulle kunna se ut? Såklart kan det inte vara precis var som helst, jag håller redan på att jobba med lite idéer men tips kunde vara kul.

Btw, jag och Ingrid tog en glass och shoppade lite idag. Jag handlade ett par nya jeans (Crocker, alla mina andra har det gått hål på), en svart trekvartsblus bestående av spets och en ny foundation. Allt som allt för ungefär 740 spänn så det var helt okej, jeansen var ju på rea förstås.

Jag klippte mig i fredags, glömde jag nästan säga. Det vart ca en decimeter kortare men på luggen var det betydligt mer som åkte av. Så nu är det ungefär femton cm längre än till axlarna, ögonhöjdskort lugg på ena sidan och på den andra sidan (jag har ju snedbena) så går den kortaste luggen till kindbenet. Det var många som kom fram i skolan och tyckte det var snyggt. Det är roligt.
Nu ska jag nog lägga mig och läsa länge..!
Kramar Milla <3

No comments: