Wednesday

Okay this is the deal

Jag måste typ ha en iPhone, för mitt eget bästa. Jag vet att jag kan ta hand om den för jag är otroligt försiktig med alla mina devices och så och sen jag skulle ALDRIG tappa bort den! Och sen så skulle det underlätta mitt liv avsevärt då jag har en massa bloggar/sajts att sköta hela tin och vad skulle internet vara utan mig??
För det sista så är det så att min mobil börjar fucka... Mycket synd:( jag både älskar och hatar min samsung. Den är så fin och smidig, vet inte hur jag skulle klara mig med värsta klumptelefonen. Hm.
Translation: I neeed an iPhone, my old phone is starting to fuck up, it doesn't respond very well to touch and it misses calls and textmessages. Maybe it's FCKING tele2's fault, ikd. But seriously, I need another phone and I need to get to Hollywood, I bet I'm a good cryer or something. So if you see this HBO pleease consider hiring me!! I can tell I should be a good vamp. Maybe Erics not known sister or something? I'm swede so that won't be a problem. And my english is good. I swear I have to get there or my life has no meaning.

No comments: