Monday

My bookshelf


/Min bokhylla
Left: Trolldom (Magic) - Margit Sandemo, Zoo Tycoon, The Sims Deluxe Edition, Om jag kunde drömma (Twilight), Stephenie Meyer, Harry Potter and the Deathly Hallows - J.K. Rowling, Svenska Trollformler (Swedish magic) - Bengt af Klintberg, Systrar i Jeans (The Sisterhood of the traveling pants) book one two and three - Ann Brashares, Fem små grisar (Five little pigs) - Agatha Christie, Spelkortsmysterie( Kabalmysteriet) - Jostein Gaanrder [not read yet]

Jag älskar tyvärr de böcker som innesluter magi och 'dolda världar'... Jag försöker förneka det för mig själv men så är det bara. Jag är en sån där nörd. Systrarna i Jeans platsar egentligen inte på den här hyllan, de borde stå på den över och så borde jag ersätta dem med mina Narnia-böcker eller varför inte The Host eller min handbok om hur man är en bra häxa? Lol. Men iallafall är det såhär en av mina bokhyllor ser ut. Jag har ungefär ganska jättemycket böcker (<3 böcker) men ja de får alla inte plats här..

As you may notice, there are plenty of books witch content is about magic or the occult. It is because I'm very much interested in thoose things.. The sisterhood of the traveling pants do not fit in here very well though.. The books are okay I guess but according to me there are so many other books that are more interesting than theese. Ok.

I'm reading this right now, surprised?

(pics by me, don't even bother copying them)

No comments: