Monday

Ohlala

Nu känner jag mig faktisk HELT OKEJ NÖJD med bloggen.
Den har det här lite störda typ 'jag bryr mig inte' och så finns det härlig musik också! Ja-a, minsann, mysigt va! Nejmen vet ni det här med vilket språk jag ska skriva på.. Jag har kommit på en grej. Om jag skriver på svenska såhär som jag gör nu, och sedan gör en lite "resumé" av vad jag skrivit på engelska? Det låter bra tycker jag. Så snart jag funderat ut vart alla mina bilder jag nyss laddade in tagit vägen blire ett till inlägg! Galet va!?!?!?
Jag är en tönt. Hejdå

I actually feel like my blog is ok now! It's a bit crazy with all the dots and all but I've got some serious good music and I very much like the layout. From now on (let's see how long that lasts) I will be writing partially in swedish and partially in english! :) Great huh? If my computer will let me, I will soon post some pics !
Kbye.

No comments: