Tuesday

Kärlek lov

Heej pälsklingar där ute i cybervärlden. jag vill döööööööööööö
närå
men jag har blivit medlem på bostadsfckingförmedlingen och så har jag skrivit om cv och skickat in till swedbanki omg. Jag ska börja skriva ordentligt från och med nu okej, det kanske blir lite jobbigt att läsa annars. ok. MEN GUD. Jaja. Bilden är på mig och det är bilden jag har på mitt CV för JAG HAR INGEN ANNAN och ingen vill fota mig så stackars jag har tagit den själv och därav lustig min och vinkel bla bla men jag har ju gjort om håret lite mer till min egen färg så jag och ow maj gad jag vill verkligen ha långt hår nu för jag testade hårförlängningen som jag fick av Ingrid för hundra år sen och det såg verkligen snyggt ut även fast det är heelt fel färg nu och hon ska få tillbaks den. Och sen så vill jag bli superstjärna i Hollywood, det var det för mig, Puss och Kram!

Translation: How do you become a star in Hollywood? Tipz plz! Hand me them and I'll give you nudes. <33333333333333333

No comments: