Saturday

Halloween

Hello bloggish. Skaffat en blogger-app nu, nais va? Haha känns så himla knas att skriva på svenska alltså. Jaja.
Igår så var jag alltså på halloween-fekkkeeeh. Det var skoj. Mår extremt dåligt nu dock.. Äej fyfan. Jag är inte längre van att festa typ haha! Känns som jag har blitt tretti dom senaste tre månaderna. Jag pallar helt enkelt inte. Känns myycket mysigare att ligga hemma och kolla på teve och käka godis typ. Mys! Eller träna. Haha.
God, jag och ellionore funderar på att gå på ett träningsläger. Känns lite halvläskigt sådär, eftersom det skulle vara asmånga högt graderade männskor där asoooo. Haha nej ärligt, det jobbiga skulle nog vara att hänga med i alla svängar så att säga. Människor är inte mer läskiga för att de är extremt duktiga på nånting.
Fyfan asså, det är det värsta jag vet är när folk inte ser människor som bara människor, utan buntar ihop folk i värdegrupper ungefär. Som att jag skulle vara mer eller mindre värd att respektera för att jag är extremt duktig på musik, ful eller snygg eller typ haha coolt hår. Nämen jag vet att det är en "gammal fråga" så att säga. Men den är så jävla aktuell. Jag skiter väl förihelvete i vart folk bor eller spenderar på kläder. Egentligen. Tyvärr är det sant det; "det är insidan som räknas, men det är utsidan som ger insidan en chans." (haha fb)
I början. Stämmer det. MEN om man blir typ, tvungen att lära känna eller spenderar en tid med någon man normalt kanske inte skulle gå fram till, okej det här blir helt fel. Tappar tråden helt. Min poäng är iallafall att i sluuuutääändan är det ju insidan som spelar roll.
Oj vad cheesy jag blev.
Fyfan vad jag mår illa:(
Måste. Äta. Nåt.
Ha det bra gullungar!
Bjussar på en dålig cam-bild från igår med XDXDXD

No comments: