Sunday

23.20

Jag känner mig så nere och jag vet inte riktigt varför. Många faktorer antar jag. Om jag mår som jag mådde idag imorrn går jag inte till skolan uh-uh. Då skiter jag it. (edit: för att jag känner mig sjuk, inte för jag känner mig 'nere'. Om man skippade skolan varje gång man kände sig nere skulle man väl ha ganska hög frånvaro lol)
Jag vill blogga på riktigt. ("på riktigt" hade gärna stått i kursiv men har inte en susning om hur man gör det på appen faktiskt.. Kan man det?)
På riktigt. Då menar jag tyyp. Snyggt. Jämna uppdateringar och ascoola bilder. Jag vet att jag skulle kunna göra det men jag pallar liksom inte. Har ej tid. Ork. Egen dator skulle sitta fint också. Jao.
Jag älskar freshnet. Det är helt underbart. Men icke sa nicke, man kan inte bli medlem hursomhelst bara. Man måste aaansöka (kursiv, tack!) om att få bli medlem! Är det inte det fräckaste! Och fränaste. Det är så exklusivt liksom. Dom har typ, 20 huvudbloggar av vad jag har fattat. Och sen lite fler mindre bloggar. Mm.
Pallar verkligen inte gå imorrn.
Puss! Å kram.
Och för er på iPhone:  
Mohahaha ni som inte är på iPhone eller iPod ser inte vad det är. Jag är road och lite trött.

No comments: