Saturday

Alltså hahahaha måste fixa min blogg den är så knas just nu:( infon om mej stämmer heller inte alls! Haha. Skrev den typ för tre år sedan. Shit asså. Jag har egentligen haft den här bloggen fetttt länge! Kommer typ ändå ihåg när jag skapade den haha!
Tror det var 2006 eller 2007 nångång.. Awi. Kollade tillbaka på de äldsta inläggen för ett tag sen och vissa är bara så gulliga! Jag försökte skriva nåt liksom.. Vara en riktig bloggare. Gjorde till och med typ dagens outfit nångång haha! Så söt.
Asså helvete (förlåt mamma jag vet att jag svär för mycket) men jag vill ladda upp biiiildeeeer! Från denna appen är det svårt. För att jag har inga bilder på iPoden.. Hehe. Alltså jag önskar mig så grymt att jag får en vit iPhone 4S i födelsedagspresent.... Då kommer jag kunna blogga,, insta,, tumbla och allt jag vill! Yay! Om jag får en alltså.
Nåväl. Ska kolla igenom gallerit efter nån kul gammal bild så blire lite roligare.
Tja den här gör mig alltid på bättre humör. Dock har jag inte tagit den sjäv. Klart.
Borde sova. Måste upp tidigt. Pussar!

No comments: