Saturday

Det är kaoz bror!
Jag har EN DAG observera EN DAG på mig att inte bara städa, utan även rensa ur mitt rum helt och hållet. Allt dom ska bort SKA BORT. Det som ska sparar skall ner i lådor, det dom används nu kan vara uppe men prydligt ska det se ut! Jag måste hålla på från om ca åtta och en halv timma till sena kvällen imorrn! Alltså åh. Dessutom som om detta ej var nog måste jag plugga till både stundande matte-prov och svenska-seminarie. Herre. På söndag hinner jag kanske med en timmes plugg eller så. Vi ska till Sollentuna å checka in huset för första gången!!!! :D yayyyyy. Eller det är bara jag och Lovisa som inte har sett det i verkligheten.
Äej fyfan.
Dessutom är jag stressad över pappas nalkande 50 års födelsedag! På onsdag!
Jag och Lovisa har tänkt köpa en mobil till honom, för det behöver han verkligen.. På hans gamla är skärmen helt sprucken å knapparna så tröga att man knappt vet när man trycker.
Lovisa är motig och vill köpa en teburk. Men hallååå, 50 år?! Teburk är väl bra men ..
Nåja. Jag ska väl sova nu antar jag. Är inte så fruktansvärt trött eftersom jag råkade somna efter skolan i typ fyra timmar XDXD men men!
Godnatt mina små gryn!! Om det nu är nån som läser detta 

No comments: