Monday

YES/NO

Tjena tjena, där :) Hur har er dag varit då? Min har i alla fall vart bra :) Vi blev klara med bildmanuset idag, så nu kan vi typ börja filma vilken dag som helst! Wiiii! Hade tänkt å ta det den här helgen, men så blire inte.. Finns inte tid nog. Det kommer nog att ta ett tag och filma alla de där scenerna så vi behöver åtminstone en heldag..
Nog om det. Här kommer en YES/NO ;)


  • Tid som inte räcker. Man blir bara GALEN när tiden inte räcker till. Det brukar vara så j*vla mycket den här tiden på året, tycker jag. Jobbigt!


  • KYLAN! Behöver jag säga mer?


  • Inte kunna ha kortärmat.. på grund av kylan. Suck.


  • Julklappsrush! Aah! Julklappar till alla.. Vad ska jag köpa? Hur ska jag hinna? Bla bla bla...


  • En massa prov.. Typ åtta prov på tre veckor. Kul.


  • Sen pendel. Så får man stå där på en iskall perrong och frysa öronen av sig + att man kommer för sent. Hm...


  • Fula bloggdesigner. Åh! Jag blir så ledsen när jag ser en riktigt ful blogg. Typ orginalmallen. Det är väl okej att ha det, men det fulaste militärgröna med lila text? Nej tack.


  • Inga idéer. Teckna? Ja! Teckna vad? ...


  • Retuscherade bilder - hela tiden. Ahhh, jag blir så trött på folk som bara har retucherade bilder på sig själva på sina bloggar. Och inte är det bra retucherat heller. Jojo, så att det syns. Supernice. Och jag fattar inte när man typ retucherar bilder på andra som man lägger ut. Sig själv, ändå helt ok, men andra? Ehum. Nej.


  • Ingen sol! Men...



  •  ...alla är bleka ändå! Förutom dom som solar solarium då förståss. Fusk!
  • Ursäkt att stanna inne och mysa :) Myyys! I soffan med en bra film och massa kuddar :)
  • Snart jul :] Yey! Julklappar, god mat och snögubbar! Livet <3
  • Kläder och skor på höst/vintern! Åååh! Det finns miljoneeeer skitsnygga klädesplagg som hör höst och vinter till. Skorna - jag har bruna boots/stövlar - är så fina att man kan gå omkring med dem inne.
  • PÄLSVÄSTAR!! All min kärlek får dessa ursnygga, mysiga och värmande västar :] Även pälsjackorna är finfina. Själv har jag en midjekort, grå fuskpälsväst - Vilken är mitt favoritplagg just nu :) Äkta kärlek det <3
  • Biokort! Jaaa! Det är så bra, man har ett litet kort med pengar på, som man bara kan ha för att gå på bio. Då blir det ju att man gör det, inte typ, nej jag har inte råd, jag kan ju köpa en ny mascara istället... No more. Bio är något man ska unna sig ibland :)
  • TRESemmé. Underversschampoo och balsam. Håret blir mjukt som silke :)
  • Snygga bloggdesigner + bra bloggar. Ja, det är ju kul om det sitter ihop liksom. Inte typ: snygg blogg, men otroligt tråkigt innehåll; eller: ful blogg med bra innehåll. Kan man inte fixa en snygg blogg själv (OBS! En snygg blogg behöver inte vara komplicerad. Bara läsbar och.. tja, snygg) så kan man köpa bloggdesigner hos vissa som gör det. Ofta har dom också gratisdesigner.
  • Gratissaker. Typ på internet, som gratis penslar till photoshop. Det är verkligen jättebra.
  • Sist men absolut inte minst... INTERNET! En applåd och tummen upp för Internet tycker jag! The greatest invention ever! Vad skulle vi annars göra? o.o
Ha det UNDERBART! ;)
Många pussar och kramar från Milla<3

BTW, Tycker ni att jag ska fortsätta med YES/NO i fortsättningen? Om inte, ska jag börja med någonting annat? Kan ta kritik, men kommentera gärna positivt också, så jag vet vad ni tycker ;)

No comments: