Friday

GYMNASIE!

Gaaah! Jag vet liksom inte vad jag ska göra. Stress, stress, stress... Vart man än ser. Hjälp.
Surfar runt lite på olika sidor och kollar gymnasier, program.. Syv var hos oss idag, vi fick se nån film som ställde mer frågor än den besvarade och hon snackade om intagningspoäng å så. Hm. Jag är ganska säker på mitt val, fast ändå inte! Jag måste liksom vara helt säker. Känns som att hela ens framtid står på spel här :S
  Sen är det väl det deppiga vädret också, som gör en rastlös. Mörker kommer vi alltså att få välja oss vid en tid frammåt. Kul kul. Jag saknar...

...Stockholm på sommaren...

Älskade stockholm :] <3


Ha en zuperdzuper myziq fredazkväll ;)
Pössåkram //Milla<3

Btw,  Jag märkte att den första bilden är typ huge när man klickar på den och den andra är typ miniliten xD Wierd, eftersom jag gjorde de lika stora i PS! Jaja, så fåre va. Bye!

No comments: