Sunday

Hade tänkt å...

Tjena tjena ;) Jag hade tänkt och skriva ett riktigt inlägg idag, men det hinns tyvärr inte med :\ Igår så sov då Emmapemma över :] och hon stannade till typ två, så innan dess vart det inte mycket plugg, villket var meningen att jag egentligen skulle göra xD Sen blev det kladdkaka och choklad till pappa, ni har väl inte glömt dagens höjdpunkt va? Han fick också en trisslott, och vann faktiskt 25x2! Sådeså! Jag brukar aldrig få vinstlotter, men när det gäller till andra så går det tydligen bättre! ;)
Nu ska jag förbereda tills imorrn (jag ska duscha, och det tar ju en halvtimme..), göra mig i ordning och byta lakan. Sen ska jag sooova. Sov inte så bra i natt och hade typ ont i ryggen när jag vaknade.. :(
Mehn Mehn. Hittade förresten lite pengar som jag fick typ i somras eller nåt :D Man blir så glad, haha.
Gonatt om ett tag!
Kramar //Milla<3

No comments: