Tuesday

Vaccin mot svininfluensan!

Sant. Jag ska vaccinera mig mot svinis i morgon. Det är typ 90% säkert i alla fall. För av nån hörde jag att det typ var försenat, men sen att det inte var det och att vi ska göra det i morgon :S A, ja, när och hur det blir... Så blir det nog iaf inte så behagligt. Jag är inte så spruträdd egentligen, men att se den långa nålen glida in i min arm, vill jag helst missa. Och känslan av att de sprutar in nåt i armen, att man typ känner det sprida sig, är inte heller så trevlig. Men men. Om jag kollar bort och tänker på Felix, den nya datorn eller Sodastream, så kommer jag inte märka nåt. Och jag ska inte klaga, för jag vet att andra har det jättejobbigt. Spänn er inte, är mitt råd. Då gör det mycket ondare.
Nu måste måste måste måste jag skriva på min teknikuppsats. Usch vad jobbigt!
Kram //Milla<3

No comments: