Thursday

Vlogga snyggt, tack

Tjänare. Längesen jag bloggade nu. Jag borde hålla på med Svenskan som ska vara inne imorrn. Men det gör jag. Faktiskt. Nästan klar. Men jag kom på en sak när jag läste lite bloggar som jag bara var tvungen att skriva ner. Irritationsgrejer. Typ.

● När folk är sjukt duktiga på att skriva och uttrycka sig, och man verkligen föreställer sig hur den är, och när den väl videobloggar blir man.. överaskad. Vah?
● Vloggar utan den minsta kunskap om hur, och med dålig kamera. Vloggar i spegeln = sämsta resutatet. Skitfult helt enkelt. Rigga upp kameran istället och kolla rakt in när du pratar. Mycket snyggare.
● Superintressant och skitkul läsning. Om man bara kunde se vad det stod. Ska det vara så j*vla svårt att hitta ett bra typsnitt?
● Gräslig layout. Dåliga färgkombinationer. Snälla.
● Om du måste ha en blogg, stava läsligt och använd PUNKT.

Det är så konstigt när nån verkligen är bra på att skriva, och när den vloggar pratar den verkligen helt annorlunda. Jag kanske är så själv också, vem vet? x)
Jag ska inte säga att jag är ett snille i weblayout - och jag har inte världens bästa här heller - men jag ser ju vad som är snyggt. + att jag faktiskt inte hunnit byta layout på min egen ;)

Suck. Måste jobba klart nu men ha en nice kväll!
Kramar //Milla

No comments: