Sunday

Ny header!

Finally! En ny, fräsh header! Gjorde den faktiskt i går kväll, men lyckades inte ladda upp den. Sen kom jag på imorse att man kanske skulle spara för webben. Smart. Så nu är den uppe! Lite halloweenfärgen, men ändå så att jag kan ha den ett tag. Vågade inte lägga till en pumpa därför, även om det hade vart väldigt snyggt ;)
Nu ska jag städa (suck.), sen ducha o tvätta håret (TRESemmé! Wow!:), och sen bär det av till mamma där jag ska sminka mig och fixa mig tills ikväll. Det blir närmare därifrån, jag behöver bara gå. Jag är alldeles för feg för att åka pendeltåg som vampyr ensam, haha! Det är väl okej när man är typ två, men x)
HÖSLOV!! Wiiihu! Har typ inte fattat det, men så är det i alla fall. Skönt :)
Sofie kaaanske kommer hit och hälsar på, fast hon skulle iväg nån annan stans också, så vi får se hur det blir med det. Sen kommer typ nåra vänner till familjen och hälsar på också. Kanske. Det är mycket eventuella planer nu, men det är som det är och man får väl ta det som det kommer antar jag (:
PS. Det blev faktiskt inget plugg igår. SKIT OCKSÅ!
Ha en härlig söndag!
Kramar //Milla

No comments: