Monday

Trött tråkig kort dag

Hej hej :) Haahaha, ha haha ha. Vilka roliga bilder jag laddade upp igår x) Verkligen superfina ser jag nu.
En sak bara. Jag skrev att det skulle bli lite mer bilder förut, men jag måste säga att jag glömde fota nåt! Tro det eller ej. Jag hade till och med med mig kameran. Så det så.
Jag sov till halv ett idag (!). Ändå ställdes ju klockorna tebaks från lördag till söndag. Så man kaan säga halv två. Så man kan också säga att jag sov bort hela dan idag. Tråkigt, men vaddå, det är lov.
Jag. Orkar. Inte. P. P. Plugga.
Så vad ska jag skriva om då? När jag inte gjort någonting idag? Igår? Det var roligt :) Vi sket i att kolla på skräckfilmen som vi tänkt (Trick or Treat), och snackade typ hela tiden. Det var mysigt. Sen sov jag hos mamma, vaknade som sagt halv ett av att hon ringde, gjorde lite äggröra och åt en macka. Handlade. Kom hem. Gjorde en god smootie. Kollade på That's 70's Show. Tjatade lite på Lovisa. Och sitter nu framför datorn. Min dag. Händelserik.
Hur är det möjligt att jag fortaramde känner mig trött?? Det måste bero på årstiden.
Okej.. Ehum. Vi kör en sån här:

  Bok jag läser just ju: Linas kvällsbok 2 - för andra gången. Jättebra! Läs!
  Senast sedda filmen: Little Miss Sunshine. Ja, jag vet. Den gick på teve. Det var då jag såg den. Faktiskt, bra, men lite udda slut. Usch vad hemskt det var att kolla när dom skulle sno med sig morfarn! Haha!
  Inne på för webbsidor: Blogger (ofc, det är ju här jag skriver x) och Facebook.
  Spelar för spel: Happy Aquarium på Facebook :]
  Äter?: Ingenting, just nu.
  Sitter: Bekvämt i min randiga snurrfotölj.
  Mår: Sådär. Trött, men typ.. bra?
  Har håret: I en hästsvans. Åh! Måste snart borsta ur all hårspray!
  Ska: Plugga. (Eller, jag måste, det vore nog en bättre fråga, vad jag måste)
  Vill: Läsa och sova, sova, sova.

Jag orkar verkligen inte skriva mera just nu. Hade tänkt recencera nåt, men det får bli en annan gång.
Gäsp.. //Milla

No comments: