Tuesday

:)

Tjenare. En lat och soft dag idag med :) I'm cool whit it, men imorrn blire till å göra nåt, vill ju inte bli värsta sova-bort-hela-lovet människan, haha!
Men jag har ju varit ganska så trött också. Det har varit så mycket stress på sistonde.. Jag har stressat, men inte fått nåt gjort. Så nån dag här måste jag plugga. Råplugga, alltså. Jag vill ju få bra på det där jävla So-provet! Hatar historia alltså. Eller nej, det är väl fel, men jag hatar i alla fall vår historiabok. Suck -.-
  Men idag har jag hur som helst bara slappat (inte rört datorn förren typ nu! Wiuuuw!!), kollat på film. Läst. Gosat med katten. Sen kom pappa hem och han hade lånat nåra fler filmer till mig :] Nån med Kristen Stewart från 2004 och nån annan. Sen käkade vi thaimat när Lovisa kom hem. Gott! Och nu ska jag kolla på House. För första gången på flera månader typ (!!!!). Älskar ju det.
Kram //Milla

No comments: