Thursday

Stress!

Jag säger bara OMG!
Fyfan asså. Jag mår skitdåligt.. Mentalt och fysiskt. Min hals är bebodd av kvivar och min kropp har blivit överkörd av en ångvält. Min hjärna fösöker komma ihåg hur man säger 'tack' på spanska och samtidigt räknar ut ett mattetal med procentenheter. Ni förstår säkert. PLUGG. PLUGG. PLUGG. SJUK. SJUK. SJUK. KUL. KUL. KUL. Fyra prov blire då för mig nästa vecka. + två inlämningsuppgifter (matte-, engelska-, spanska-, so-prov; no-, hkk-inlämning!)..
Anledningen till att jag blev sjuk var ju : halvsmittad + stress. Och så får jag ännu mer skit för att jag är hemma nåra dar. Trevligt. Tack så j*vla mycket för den. Jag menar, jag kan bara inte göra fyra prov på en vecka! Det är hemskt! No-grejen är jag redan klar med (tack vare fröken stress) och Hemkunskapssaken kan jag göra nu. Men alla mina böcker är i skolan och jag kan knappast gå dit nu. Sen har jag ledarträff med konfirmanderna hela helgen också typiskt. Det här är nog min värsta vecka. Okej, kanske min värsta månad. Hur ska jag hinna? Hjälp, någon?
Nu har jag fixat tiden på inläggen i alla fall. Måste fixa en ny header. Hinner inte. Hinner inte. Hinner inte!
Stressade kramar //Mills<3