Friday

Spexizet


Hi, friday. Trött trött trött. Men ändå inte. Längtar efter Sofie. Pratade med henne nyss i telefon. Vi ses ju så oofta. Det blir lätt så när man bor 33 mil ifrån varann :/
Snart gymnasieval. Jo, det går snabbare än vad man tror. Snart gymnasiemässa. Funderar på antingen Media, Fotofilm, eller nå annat liknande. Men så vill jag också läsa psykologi och typ språkkunsskap eller vafan det heter. Jag tycker också om typ avancerad No. Nån som vet nån bra linje som passar mig?
Btw, så borde skolfotona komma snart, tycker jag. Det var ett tag sen vi fotade nu. Sen hade vi niornas spex-foto förra veckan (?) också ;) Det var roligt. Jag och några andra hoppade in i åttiotalet medan andra klädde ut sig till typ "kändisar". Adam var Nanny (riktigt bra!), Hugo Legolas och Valter Lady Gaga. Melinda Nalle Puh och Edvin Sickan i Jönssonligan (Haha, så lik!). Här är ett foto på klassen på fotodagen! :D

Han en himla bra fortsatt freda'kväll! <3

Puss Milla <3

No comments: