Wednesday

Ny frisyr!



Tjenare alla influensamittade! Och andra så klart ;) Jag kan nog räknas till den första gruppen. Det är åtminstone sågon slags förkylning detta. Kände mig försrt skittrött och typ i allmänt dåligt skick. Var sen tvungen att vara med på gympan.. Halvutbryten förkylning + stress + gympa = inte bra alls. Såå, det är därför jag vart hemma de två senaste dagarna. Men idag kände jag mig i alla fall något bättre så efter att jag duchat och tvättat håret bestämde jag mig för att klippa mig! "Vafan, nu gör jag det, det får bli som det blir!" Haha, nu undrar man ju hur det gick. Svaret får ni som en bild :P Jag lägger också upp en bild på min älskade väst som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Äntligen! Vad tycks om frisyren? Ganska lik min gamla, bara lite fräschare utan slitna toppar. Anledningen till censuret är att jag såg för rolig ut. Och det är håret som ska vara i fokus, inte jag. Luggen försökte jag mig på att klippa bara sådär (resten av håret sätter man upp i i en hårsnodd i pannan och klipper rakt av - tack för tipset Louise!), och det gick ju... okej, men resten blev jättebra :)
Nu måste jag sluta så bye bye men jag skriver kanske ganska snart igen ;)
Kram kram //Milla <3

No comments: