Wednesday

Tjehenare

Hejsan svejsan.
Nuu har jag varit borta länge tycker jag.
Mitt senaste inlägg handlade ju om de gräsliga tofflorna - och jag har inte ändrat mig, haha. Men det var väldigt längesen jag skrev nu (som inte har någonting med det att göra..).
Så det är väl dags.

Yes.. Idag började jag i skolan igen, efter tio härliga veckor av frihet. Så nu är jag fånge.
Det är som att man är bunden hela året med nåt, och sen släpps fri vid läsårets slut. Sommarlovet är inte som dom andra loven under året. Då går man ju liksom fortfarande i skolan. Känns det som. Medans man under sommaren inte går i en klass alls.
Men nu gör jag det. Niiian. Great. Kommer att bli superkul med alla nationella prov och - juste! - dags att välja gymnasielinje. Fun fun. :\

Som tur är har vi inte börjat med att följa schemat ännu. Vi har en liten uppstarts"vecka" först. Det vill säga i morgon och i övermorgon. Och vet ni vad? Temat är hattar. Kuuul.
Vi ska alltså skapa vår egen hatt av olika material. Fast vi får ju sovmorgon förståss :)

Faktiskt så tror jag nog att jag vet vad jag ska välja.. För linje alltså. Det blir nog Medieprogrammet. Det är det enda som jag tycker verkar intressant och roligt. A, ja.
Har ni kört Farmville på facebook förresten? Om inte, gör det! Det är skitgulligt :3

Ha så supermysigt så länge så hörs vi!
Puss Milla <3

No comments: