Thursday

Dumhövve!


Yeah, that's right. I am a dumhövve. Not just a dumhövve, a dumhövve x 2 till och med.
Varför, varför kan jag bara inte lära mig av mina misstag!? Ni måste hålla med mig, det är dumt att vänta till sista dagen. Med prov.
Matteprov. I morgon. No-prov. I morgon. So-prov. Snart.
Smaaaart, Matilda. Jätteduktigt. Jag lovade mig att jag skulle bättra mig, men nehej, så blir det inte. Vad ska jag göra för att få in i min skalle att jag ska plugga? Är det så j*vlans svårt?
Idag pluggade jag Matte med Ingrid på biblioteket på medis (ni får ursäkta om vi störde..). Vi fattade iaf grejen med arbetsområdet och det grundläggande. Jag hoppas det räcker. Sen fikade vi också. Jag tog en chokladcrossaint, den var supergod.
Fasen också! VG - MVG - delen i NO är imorrn och jag vet inte hur det kommer gå. G-delen är redan avklarad. Saken är den att jag har ingen aning om vilken fråga jag kommer få svara på. För om den frågan ska vi skriva som typ en lång uppsats. Hm. Fördjupade kunskaper.
Nu måste jag plugga, och sen sova.

BTW, Jag ska till Rom på måndag! Isn't that fantastic? Vi ska dit med konfagruppen, och vara där i fyra dagar. Häärligt. Ett minus är dock att vi ska ses klockan tjugo över tre på natten till måndagen på T-centralen... Öööh. Jag kommer vara död då, så vi får väl se om jag orkar gå upp. Det blir väl till att gå och lägga sig typ klockan fem eller nåe på söndan. Haha.

Plugga på,
Kram Milla <3

No comments: