Sunday

TUSEN SPÄNN!

Wohoo!
Finally har det hänt! Jag har vunnit 1000 kronor! Okej, 500, eftersom jag delar med Lovisa, men ändå ;)
Så här gick det till:
Pappa prenumenerar på två lotter varje månad som han får hem i brevlådan och som jag och Lovisa får skrapa. Vi har tills nu skapat två gånger.
Och idag. Vann Lovisa 1000 spänn. Otroligt. Men sant :D
Så vi delar, som tur är och nu har jag plötsligt 500 kronor extra. Naaajjs.
För MIG är det mycket iaf.
Lotterna ges ut av Cancerfonden i förmån för cancerforskning och varje lott kostar 100 kronor, så samtidigt som man har en chans att vinna så går pengarna till något bra. Om du vill beställa lotter eller skänka en gåva så klickar du dig in här: http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Olika-satt-att-ge/.

Hoppas du vinner
Kramar //Milla <3

No comments: