Friday

Gaaah!

Hjälp mig. Vad ska jag göra? Julafton närmar sig med stormsteg och jag har inte köpt många klappar. Usch. DESSUTOM har jag hittat ett par skiiiiitsnygga skor. Som jag kanske inte har råd med. Eftersom jag ska köpa julklappar. Jippie. Och dom var på rea. Egentligen brukar såna skor kosta över tusen spänn men nu kostade dom bara 499(!). Och jag har kanske inte råd. Lucky me.
Ma och pa har iofs sagt att de skulle sponsra mig med vinterskor, men jag är ganska säger på att dom skorna inte i deras ögon är "vinterskor". Hehe. Okej, vad boring jag är men jag är så himlans uttråkad! Lucia idag då, och vi hade någonn konstig tävling i skolan, och hela klassen hade krigsmålning i ansiktet och glitter på huvet. Det var värsta kul, haha, vi slog niorna i idrottsklassen en gång och det säger ju ganska mycket ;) Btw vi kom trea av alla åttor i skolan (finns typ åtta åttor), vilket är väldigt bra eftersom vi annars typ alltid kommer sist. Sen hade vi lussefika med luciatåg och allt i matsalen och vi fick ihop hela 790 kr till klasskassan. Det var sagt att nästan alla i klassen skulle komma men det var en massa som svek oss.
Blä, nu tänker jag på julen igen. Sen när jag har köpt alla klappar så undrar jag bara : Kommer jag få vad jag önskar mig? För annars känns allt lite meningslöst om det verkligen inte blir något roligt. De kan ju iaf inte skylla på en icke-existerande önskelista. För en sån har jag skrivit, en lång sådan också.
Nu orkar jag inte skriva mer men puss på er och lycka till med julhandlandet <3
Milla

No comments: