Monday

2 dagar kvar

Okej, nu har jag allt lite mera under kontroll i alla fall. De flesta julklaparna är inhandlade men jag har fortfarande några kvar. Och så ha jag fått ett par nya skor :D De är inte samma skor som jag skrev om i förra inlägget men de här är också väldigt snygga. Jag kan köpa de andra också när jag har råd och orkar.
TVÅ DAGAR KVAR.
Undrar vad jag får i julklapp? Jag har faktiskt ingen som helst aning. Jo, en sak vet jag. Att jag ska få ett pressentkort innehållande femtio kronor av Ingrid. Vi visste båda att vi hade lite ont om pengar (julklappar..), och därför bestämde vi oss för att köpa för lite, dvs 50 kr. Vi kunde inte bestämma oss vad vi önskade oss, så vi sa att vi kunde ge varann ett pressentkort på 50 kr som gällde vart som helst! Smart eller korkat? Ganska kul, tycker jag ;) Då vet man åtminstonde att man får något man vill ha. För för 50:- kan man köpa ett läppglans, en snygg ögonskugga eller något annat kul.
Vi ska byta våra julklappar idag. Och så behöver jag gå på stan ett tag för att få tag på de sista klapparna.
Ifall jag inte skriver något i morgon så önskar jag er alla En Riktigt God Jul!
Julkramar Milla <3

No comments: