Tuesday

Komma igång

Det är jävligt svårt att komma igång. Särskilt när det är mycket bekvämare att rulla in sig i en filt i soffan med en fet kanelbulle. Haha. Men nu strax efter att ha skrivit detta blogginlägg till
min något försummade blogg tänkte surra fast löparskorna vid mina sovande fötter och släpa mig iväg till gymmet! Jepp jepp har inte varit där
på läänge! Dock har jag vart nere vid årstaviken och kört lite intervaller, men ja styrkan har blivit lidande. Märkte det när jag häromdan skulle skruva igång en kran för att lite vatten. Min arm var helt förslappad och jag var tvungen att använda hela min kroppstyngd för att öppna kranen. Om det inte är pinsamt hur svag man är så är det väldigt opraktiskt.
Sen ska jag antagligen träffa Amandis och få mig lite konstgjort solljus, och senare blir det skypedejt med Judit!! Den jävlen är ju i USA i sex veckor...

Nåväl. Min midsommar har varit lugn... Skoja. Jag har tillbringat den med min syster hos min moster i hälsningland, och hon och Tryggve har tre barn - en femåring och tvillingarna som båda är strax två. Den har vart allt annat än lugn. Dom är superhärliga och för söta nästan men deras energi tar aldrig slut!! Så jag var rätt utpumpad igår när jag kom hem eh.

No comments: