Sunday

Jag vann!!!

ÅÅÅÅHHH JAG VANN!!
Jag vann tävlingen som jag skrev om här under!!!!
Hur ofta händer det liksom!? Har vunnit en tävling i mitt liv! Det var när jag var typ elva. Gaaahh blir så glad :)))
Hade inte ens brytt mig om att kolla vem som vann eftersom jag aldrig vinner x) Men så gjorde jag det iaf när jag blev påmind om inlägget under och ja :D hihihihihi
Längtar tills paketet kommer<333 då blire bild hehe :)
goshiiii

Hehe ja egentligen skulle det här inlägget handa om att jag lekt lite i photoshop för jag har äntligen hittat installationsskivan till min ritbräda. Så jag slänger in den bilden. Det blev en liten asiattjej eller nåt. Hon är ganska fin. Men la inte speciellt mycket tid. Mest en kladd. Jaaaa. Jag har massa skolarbete men jag är FETT GLAD! Wihoo :D
Puss

EDIT: Okej jag skrev visst inte om tävlingen. Men Narabella hade en tävling iallfall. Och den vann jag. Så.



No comments: