Friday

Höslov!



Jaa, äntligen, Äntligen är det höstlov!


Själva hösten har ju kommit för länge sen, men nu är det liksom höst "på riktigt". Det känns så himla skönt. I och för sig så har det vart en ganska lugn vecka nu, temavecka (så j*vla trååkigt dock..), så det har väl inte vart så ansträckande precis men men. Det är ju alltid skönt med lov. Har gjort en liten bild här, som ska föreställa höstig, till den här dagens ära (starten på höstlovet måste ju firas va?) som ni kan få ta del av ;)

Jag måste säga att jag är väldigt avundsjuk på Ingrid.. Hon - ska - få - åka - till - PARIS! Tänk er bara, i morgon reser hon och jag blir lämnad kvar här i trista, kalla och grå Stockholm. Jag gillar Stockholm. Det gör jag. Det är bara det att det var så länge sen jag åkte någonstans. Okej, för några veckor sen var jag i Rättvik med konfirmationsgruppen, men det är ju inte så mkt att skryta med va? A, ja, jag ska typ få åka utomlands igen när en i släkten fyller 60, och det är om typ ett eller två år... Men när jag börjar jobba och blir rik så ska jag åka utomlands hela tiden! Haha, det är mitt enda krav på mitt jobb, att bli rik som ... ja, rik helt enkelt.

Här är också en bild på mig, tagen idag, mycket dålig kvalitét eftersom jag tagit den med min 2 mégapixliga mobilkamera i dåligt ljus, och på dagens outfit. Det är ganska fånigt med sånt egentigen, om man inte har bra bilder, men nu är det så att jag älskar min kofta och jag tycker att alla borde se den haha xD Den är en spestprydd, midjekort vit kofta, som jag har väldigt stor användning av.
Nu orkar jag inte skriva mera men vi hörs väl?<3
Ska ta och ringa Ingrid innan hon sticker till Paris, sen fixa till håret innan jag ska på släktträff! Kramar på er <3
/Milla

No comments: