Saturday

Första lovdagen och har ingen aning om vad jag ska göra..?

Godmorgon alla morgonpigga! Okej, klockan är snart tolv men här sitter jag i pjamas.. Men det är ju så mysigt :3
Jag har bara ett problem.. Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Har absolut ingen lust att vara med familjen lixom. Öööh, det är dötrist! Asså, här har man lov, det är lördag till på köpet, och man har ingenting att göra! Okej, jag skulle kunna plugga So (inte för att vi har prov, utan för att jag är bara grymt dålig på det och min so-lärare lär oss ingenting heller..), skriva på svenskan-som ska vara kvar efter lovet, fixa konditionspappret till idrotten-som också ska vara klart efter lovet, och en massa andra tråktråkiga saker. Men liksom orka vara duktig första dagen på lovet..
Måste börja tänka på julklappar också, och det känns ju väldigt kul.. Ah, jag orkar inte med allt som ska fixas PLUS att jag oroar mig för betyen som vi kommer få nu vid jul också. På det senaste No-läxförhöret fick jag ett "absolut VG!", och eftersom min lärare sa att han inte tänkte dela ut några MVG:n på det så var väl det ganska bra.. På No-provet så fick jag också VG. På spanska-provet så fick jag minst VG sa Jorge, och det är väl bra antar jag. Men jag är INTE nöjd med engelskan.. Asså skit vad dåligt. G+, jag känner verkligen Jippie! Lixom mycket sämre än spanskan. So:n är jag nästan helt säker på att jag fick IG.. Får jag G liksom så blir jag överlycklig.
Okej, nu ska jag sluta snacka betyg, det är bara det att ja, det är ganska aktuellt för mig just nu.

Nu ska jag väl ta och fixa till mig lite, ringa nån, och sticka ut på stan kanske?
Ha're gött, vänner <3

No comments: