Monday

Spa daaag!

Jo, idag hade jag och Ingrid en spa-dag, haha, jo det gick väl bra. Vi hittade ett recept på en ansiktsmask och den verkade bra. Så vi blandade ingridienserna (honung, rosmarin, havregryn, rapsolja, youghurt, och kanske nåt mer..:) och det såg ärligt talat ut som spya..
Blä, men det kan ju vara bra för hyn i alla fall, tänkte vi och smetade på den äckliga röran. Den luktade i alla fall ganska gott, det var nog honungen som gjorde det.
Jaaa, där låg vi på golvet i en kvart och och såg äckliga ut och bara skattade, allt vi gör verkar bli misslyckat, haha! xP
Men det blev ganska bra resultat tillslut och sen sjöng vi singstar, haha, jag var hes och lät inte så bra..! :)

Jaaa, sen var jag tvungen att gå hem, och då åkte jag, Lovisa och pappa och bowlade, jag fick faktiskt in en strike! Haha, jag fattade inte först men jaja..

Hare bra
Milla

No comments: