Tuesday

Panne

Har panik över ett flertal saker idag:

1. Jag sitter och tar bort en massa bilder från min iPhone via datorn (OBS har tankat ner alla på min externa hårddisk innan OBS) och på något sätt känns det som att allt bara ska POFF försvinna så är det senaste halvåret i bilder bortaaa :o fakking 16 gig räcker inte. Jag vill ha kvar dem på tfn men det går ju inte. Har så lite minne att jag inte ens kan ta en bild :(
2. Religionsprov imorrn :))))
3. Naturprov nästa vecka :))
4. Ett antaget IG i Matematik C YAY
5. Mitt bristande intresse för skolan.
6. Julklappsköp.
7. Söndag - då jag ska jobba 10,5 timmar - antagligen bakis.
8. Min framtid.

Tjoho och hej  för mej


varsegod här följer en random bildström av egopics på mig - det finns allt för många.
^ här hade jag druckit

här var jag nykter v


 nykter ^

nykter v
LOL
för jag har mycket att skriva om

No comments: