Wednesday

818§923972y79§y3§872y

Asså omg höll på att dö förut.Jag loggade in på mitt konto på datorn och så var allt annorlunda! Bakgrunden var ändrad och jag hade Google Toolbar i sidan och blabla..
Sen går jag in på dokument och... allt. är. borta.
Bilder; allt borta.
Musik; allt borta.
Allt. Helt. Borta.
Chrome avinstallerat och ikonerna försvunna.
Jag fick ju panik!
Började storböla och fattade verkligen inte vad som hade hänt.
Och det var bara MIN sida som blivit drabbad också..
Sen går jag in på >accounts och >Milla och >Pictures. Och ja. Där fanns mina bilder. Och under dokument fanns alla dokument. Vad lättad jag blev! Och arg!
Varför var allting omordnat? :(
Onödigt :(
Jaja har installerat om Chrome nu iallafall, klarar verkligen inte av Explorer.. -.-
Ska försöka fixa resten sen och ta backuper heheh har nog lärt mig lite.. :)
Imorrn blir Sofie sjutton weehååååå!
Och jag är AAARTOOON om två månader och två dagar!
Puss gullingz

No comments: