Wednesday

Mmm... Familjen.



Ja, nu borde jag vara väldigt glad, villket jag mestadels är, men ändå så är jag inte helt nöjd.


Alldeles alldeles snart är det sommarlov! Jippie!


Men. Ja just det, där kom men:et. Jag ska tillbringa mycket tid med min familj i sommar... dessutom kom jag inte in på kollo, som jag och Ingrid hade sökt till... *suck*


Jag känner mig frustrerad över att inte kunna göra som jag vill än. Myndig måste man va för att få resa med mera själv... typ alltid.


Fast man ska inte deppa, sommarlovet börjar och sjuan slutar den 10:e (tror jag) juni och det är inte alls lång tid kvar.. :D :D :'D


Dock var jag tvungen att göra en animation som påminnelse att jag är lite arg. Jag hoppas verkligen att den kommer att synas för dej, för jag är inte säker på om man kan ladda upp animationer här men men. Jag testar.



Snart ska jag träffa Ingrid och vi ska, tro det eller ej, dricka kaffe. Vi hatar kaffe, om man inte har i en massa mjölk och socker förståss, men nu ska vi dricka "svart" kaffe. Inte vet jag varför xD men man måste väl vänja sig tills man blir vuxen xD Haha, iaf sen ska vi kolla på majbrasa, inte vet jag var men skit it.. Det låter väl som e kul dag, va? Haha.


Ha en god valborg, kära medborgare i världen! xD
Kramar från Milla

No comments: