Wednesday

Resan ;]

Tjenare! Det var längesedan jag skrev sist.. ganska väldigt länge sedan faktiskt.. Men nu hade jag då ungefär som en kompensation, du trogne läsare, att skriva och alltså berätta om min 'semester' som jag just kom hem ifrån. Jag är inte särsilt tålamodig av mig så vi får se hur detaljrikt och lätt att fatta det blir men ja ja, vad jag snackar skit, nu börjar jag berätta så får vi se hur långt det går. :)
Mina res'kamrater': Pappa Jimmy och lillasyster Lovisa
Jag får väl börja från börjar med själva Resan dit också kanske..

TISDAG
Kl. 07.55
skulle planet gå så jag var då tvungen att gå upp vääääldigt tidigt.. Närmare bestämt kl. tio i fem, och då skulle jag inte käka frukost innan vi tog oss till flygplatsen. Så när jag vaknade av min hemska veckarklocka så klev jag upp (okej då, jag snoozade i tio min först), klädde på mig och borstade tänderna och kollade packningen. Det var bra så jag väntade på de andra. Vi skulle få skjuts av en av pappas kompisar så han kom och hämtade oss med bil typ tjugo i 6. Det tog ganska lång tid att ta sig till Arlanda men snart kom vi fram och så checkade vi in och kompisen till pappa åkte vidare. Resan till Teneriffa, kanarieöarna, tog ca sex timmar så det var lite drygt men å andra sidan så var ju klockan bara 2, kanarisk tid, när vi kom fram så d var ju bra :)

Haha! Nu får du läsa fortsättningen om ett tag! Där satte jag dig allt på sträckbänken, va? Okej, haha, jag ska inte vara så hemsk men du får faktiskt vänta ett tag på fortsättningen (som jag skrev), jag varnade dig för att jag inte skulle orka skriva allt, men det kommer, det kommer. :)

Ha det bra älsklingar <3
/Milla

No comments: